|
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
|